Wednesday, February 28

Rabu - 28/02/07

Pepagi masuk kerja..dah kena attend meeting...hurmm..if meeting without bos..dlm setengah jam dah finish!but if ader bos...uwaaa..tiga jam sih!!penat aku mendengar ceramah free dari bos aku. masalahnya..agenda aku last skali...balik2 kena buat documentation laa...hurm..
Abih meeting...aku kembali ke meja aku..alih2 ader video korporat sedang menanti aku..uwaaaa!!!aku xnak usung laptop yg berat itu lagi!!!en madi n omar dah point kan aku...aku ape lagi..buat muka laa....hukhukhuk...kalo ku tahu benda nie yg akan buat..better aku teruskan saja dlm bidang multimedia!!nak buat camner.....masa sudah berlalu....:(
feeling aku ari nie?hehehe..happy skit laa...tak ader laa jiwa kosong like yesterday.mana taknya smalam..seharian aku msg ngan si dia. dah nak balik around 5pm smalam baru dia ym(yelaa..dia pun bz..bznya dua kali ganda dari aku!!). tepat jam 5.30..aku chow n continue msg by sms... :D. so ari nie...aku ok dah!!!
Hurm..memang aku terror selesaikan prob org lain..but prob aku hanya si dia yg mampu selesai..kuikuikui...sian dia. tapi nak wat camner..if ngada2 aku dtg...cam 2 hari lepas n smalam laa jadinyer..huhaaaa.....

::BaHieSelamaNyeR::11.01am::28/02/07

0 comments: