Monday, March 2

Aku Geram sangat hari nie

aku bersiap lewat skit hari nie..kebiasaannye aku akan kuar rumah dalam jam 8.05am but hari nie around 8.15am baru aku kuar. biasanye train kosong aku akan dpt around 8.20am. nasib aku xbaik. aku terlepas train kosong dari setiawangsa. so aku kena berasak-asak skit laa..

seperti biasa laa...mesti ada je insan yang malas nak beratur!!Hello!!nak je aku sound. dah laa dtg lewat..pastu xnak beratur..tau-tau nak potong barisan. tension aku ngan org sebegini. ko ingat ko sorang dah lewat...aku pun lewat gak.
nasib baik menyebelahi aku akhirnya sbb around 8.35am baru ada train kosong. tu pun setelah 5 atau 6 train terlepas sbb penuh sgt sampaikan aku xleh nak menyelit. 
sampai masjid jamek around 8.45am..akma pesan belikan nasi lemak sambal kerang...so aku pun terkocoh-kocoh gie beli...
bla aku nak melintas jalan, tetiba van DBKL datang...oh shit!!aku xleh beli.....sengal laa DBKL nie...time aku nak berjimat cermat nie laa dia nak serbu gerai2 nasi lemak area masjid jamek!!
menyampah aku aku ngan DBKL. tapi dari kejauhan..sorang DBKL dah point kat makcik aku nak beli nasi lemak...so dia mmg dah kena saman..so aku pun dah alang2 makcik tu kena saman..baik aku gie je beli kat dia....

hurmmm..pastu yg aku kesian...tengah aku menunggu..sempat plak org DBKL nie menge pow makcik yg jual nasi lemak...ceh!!tak patut sungguh!!!

aku rasa antara reason DBKL serbu sbb:
- nak dapat duit lebih
- nak pow makcik2 yg jual nasi lemak
- leh breafast free je ari nie...

ermm....aku geram ngan DBKL!!!

::BaHieSelamaNyeR::02/03/09::11.25am

0 comments: