Tuesday, November 24

3 tahun

genap 3 tahun lepas...

"u dah fikir btul2 ke keputusan u?" aku senyap je sambil memandang screen monitor dan meneruskan kerja2 terakhir utk event MPG PPI 2006.
"u pasti dia bukan laki org?"aku hanya mengangguk. tak banyak cakap.
"u sure nak couple ngan dia?"soal kawan aku ber. dari tadi dok asyik bertanya itu dan ini selepas aku menceritakan yang aku terima si dia dalam hidup ku ini.
"i try bagi peluang pd dia n diri i sndiri..tengok laa kot2 i leh sayang dia ke...heheh.."aku berseloroh.
"so u terima je dia?or u juz test dulu?"soalnya lagi.
"tengok laa cam ne nanti.."jawab aku sambil tangan memegang mouse.
"kalo dah mcm tu, hope u buat keputusan yg tepat"ujar kwn aku sambil mukanya cam tak puas hati. aku tahu dia xstuju dengan keputusan mendadak aku nie.

Kini..
ape yang mampu aku rungkaikan, aku bukan membuat keputusan yang tepat pada 3 tahun yang lepas. namun banyak pengajaran aku dapat dari perhubungan ini...suatu yang tak ternilai. dan mungkinkan aku akan menjadi insan yang lagi tabah menyulusuri perhubungan n kehidupan ini?

i hope so.......

::BaHieSelamaNyeR::24/11/09::12.15pm

3 comments:

Aidy Shahiezad said...

masa kini bukanlah masa untuk mengenang dan menjatuh hukum atas kesilapan membuat keputusan terdahulu, tetapi adalah masa yg tepat untuk belajar dari kepahitan akibat keputusan yg telah diambil... ;0

UltrAzizNexus said...

bukan kak bahie sorg jerg jd cmni, kiter pn ader pengalaman gak...selama 5 thn berkawan rapat...tp sesungguhnyer mesti setiap kejadian tuh ader hikmah sebaliknyer...qada' dan qadar Allah yg tentukan..

Rozy^^ said...

sabarlah kak bahi..hehe..btw, i nk mntak izin follow blog u ni..i dah follow dlu bru mntak izin ni..hhahaha