Wednesday, April 11

Antara Dua..Aku Tersepit

sebelah kiri pun kawan...sebelah kanan pun kawan...aku tersepit antara dua. sebelah kiri tak puas hati ngan kanan..sebalah kanan pun tak puas hati ngan sebelah kiri....hurmmm..bleh jadi gila aku cam nie...
tuu laa nasib-nasib seorang counselor+consultant. yang aku serba salahnya..dua2 kwn baik aku.
hidup aku skang??kembali kepada asal...ceria+happy....rasanya dah ok kot...ntah laa kebahagiaan nie datang sekejap saja...esok lusa aku bad mood balik. selagi aku tak pasti ape yg aku cari belum aku temui...selagi itulaa hidup ini terumbang ambing. tapi alhamdulillah sbb aku mampu buat keputusan yang terbaik untuk hidup aku. aku pun dah tak heran kehadiran insan2 baru bernama kawan datang dan pergi begitu saja...sorang datang..sorang pergi...hermm..sapa laa yg bertahan tuk berkawan ngan aku..dah laa cerewet+kuat bebel...
berbalik cerita aku tersepit..hurmm..aku pun xtau nak wat camner..aku serba salah..sbb kedua2 nya xbagi aku cerita...so aku senyap je laa...pikiran aku pun buntu...
hurmmm......bulan 4 nie..bulan birthday yg wajib aku ingat

9hb - asrul
10hb - i-me
14hb - adik aku: mizah
16hb - ayah aku
19hb - ishla (kalo xsilap aku)
21hb - abg adzrin
so ada sesapa lagi yg aku terlupa nak senaraikan??
::BaHieSelamaNyeR::11/04/07::08.48am

1 comments:

[The Protagonist] said...

jadi orang tengah..suh la diorg bawak berbincang...

semua masalah ada penyelesaiannya.. :)..

sorry laa..aku tgk link ko ni kat TKO.. saje sker melawat blog blog org


:google: