Wednesday, April 25

-ntah...aku tak tau tajuk yg sesuai-

Ape fungsi blog bagi aku?
aku dah anggap blog nie sebahagian dari dairi hidup aku. walaupun bukan suma life aku..aku tuliskan kat sini...tapi ketika aku xader insan yang sudi mendengar..tak ada insan yang sudi mengetahui..tak ada insan yang ingin mengambil berat tentang aku...blog laa fungsi segala-galanya....
hati aku sakit skang nie...aku pening antara sapa harus aku percaya. kanan kawan..kiri pun kawan. khairi wat hal lagi..dah dekat seminggu tak contact aku...arghh!!!lantak laa...aku dah betul2 malas untuk berpikir pasal dia...
emi (cousin aku)..msg aku tadi...dia pun penat ngan jln hidup yg dialaminya. setiap yg dia cinta..setiap gadis yg dia sayang..mesti dpt tentangan hebat dari family. dia pun ckp..dia dah terlalu penat idup cam tu.
ermm...kalo emi penat ngan life dia...aku lagilaa penat. aku dah penat pakai topeng. aku dah sesak nafas pakai topeng kehidupan ini.
status aku ngan khairi..ntah. kalo family aku tau...teruk aku kena. aku dapat agak..tentu aku dpt tentangan hebat dari mak ayah aku tambahan aku anak sulung. parents mana nak bermenantukan lelaki yg usianya kurang 12 tahun dari mereka..sedangkan jarak perbezaan aku ngan khairi hampir 15 tahun....
n satu lagi....mampukah aku teruskan kehidupan ini dengan cara yg sebegini????

kalo masa bleh di undur....aku akan undur balik ketika aku di sekolah menengah!!sebab disitu bermula segala perjalanan hidup aku sekarang.....

::BaHieSelamaNyeR::25/04/07::15.11pm

1 comments:

NAzzXXra said...

me too..am so tired with my life..if only i cud turn back tyme..it's all bcoz of luv..