Friday, January 25

Di Mana Shalinie

Isu budak ilang....kekadang isu ini amat menggerunkan kepada para ibu bapa....nak kawal anak2 dari bermain...nanti dikata terlalu mengongkong....nak dibiarkan..beginilah jadi nya...time aku kanak-kanak dulu..kes sebegini tiada berlaku....aku bebas bermain di playground pukul brapa pun yg aku ska...tambahan aku dulu penah besekolah petang...so time main playground around 10-11am...betapa aku bertuahnya dulu...kesian aku tengok kanak-kanak sekarang....terpaksa dikawal n dikurung.....

Eventhough aku xmenjadi parent lagi...tapi aku tetap merasai bagaimana peritnya anak yg disayangi bertahun2 hilang dari pandangan mata.....

Sama-sama lah rakyat malaysia suma....berdoa dan terus berusaha menjejaki dimana adik sharlinie......bwh nie gambar yg dipercayai penculik adik kecil ini....


::BaHieSelamaNyeR::25/01/08::02.08pm

0 comments: