Thursday, January 31

Kerja oh Kerja

ermm...penat laa....kerja satu pun tak siap lagi.asyik dok wat reseacrh je pasal matlab nie. dah laa aku tengah pening pasal nak wat database guna access. tambah pulak paper projek aku xsiap lagi.
uwaaa....nak nangis.

ermm smalam Loloq, penulis lirik terkenal tuu meninggal dunia. dengar cerita penderahan kat dlm otak. ermm...Takziah to keluarga Allahyarham. malaysia kehilangan seorang penulis lirik yang berbakat besar. aku ska dengar lagu-lagu yg liriknya di tulis oleh loloq.

esok aku dah nak balik umah. mula perjalanan balik ke rumah aku dengan panjang nye. mana tak nya, aku balik dari jaybee nie ke alor setar naik tren. huhahahahah....24 jam kemudian baru aku sampai kat alor setar. saja je aku naik tren. nak merasa naik tren plak..slalunya naik bas jek.

tapi aku transit kat kl dlm 3 jam laa...aku dah contact si Khairi. kot-kot dia nak temankan aku sepanjang 3 jam tuu (eleh..cam laa aku tak penah lepak kl...n tak biasa ngan kl... :D) - sebenarnya dgn harapan, dia bz. tapi lain plak...dia nak temankan aku laa plak. alaaa.....leceh nye plak bila rasa dia nak temankan. aku tak leh nak usha-usha mamat ensom kat kl central nanti...

ermm....aku doakan si Khairi tuu lupa pasal aku transit kl jap. hahahah....nanti aku ada alasan yg dia lupa nak jumpa aku..hahahah....

ermm..aku nak sambung kerja smula....daa...kang dr masuk..tengok kerja tak....dia marah plak...

::BaHieSelamaNyeR::31/01/08::02.23pm

0 comments: