Friday, March 28

Coretan di Malam Hari

erm...agak lama aku menyepikan diri dari memblogkan blog aku nie..bukan apernya..tiap2 hari ngadap pc...ngadap internet...samapikan aku xada masa untuk memblog...hehehe malas pun ada...lagi pun bz skit...

keje projek haidar makin bertambah..skang nie aku kena study pasal ANOVA....huhahaha..aku tau anova tuu pun dari kelas anastat dulu..pastu bila guna SPSS terus anova tu generate sendiri. tapi skang nie..projek haidar tu need wat programming ANOVA....heheheh....gelak n sengih je laa ku noh...dah dua minggu aku cuba paham anova..tapi satu apa pun tak paham...

tadi waktu maghrib aku bermsg ngan ayu..hehehe rupanya aku sorang yg selama ini panggie dia ayu...geng aku yg lain panggei dia cekyu...hehehhe..then tetiba hati aku diserang kerinduan....i miss them alot...really-really miss them!!!

hari nie bezday 'budak kecik' si sophia. "Happy birthday to U (sophia)!!!!!!"hehehe..nama nye umur dah meningkat ke suku abad tapi org nye still cam baru lepas spm. bila laa ko nak membesar phia oi!!

ape lagi aku nak ngarut ek...oh ye....aku lupa nak komen pasal background aku yg baru nie...ermm...mmg simple sangat. tapi aku dah malas nak manage laa....ari tuu b4 bg nie aku dah ada ada bg cantik nye...tapi tak menjadi plak bg dia...hermmm...terpaksa aku pakai bg angie yg xbrapa best nie...tapi best gak laa....hehehhee...nanti ada masa aku up bg yg lain plak...... saja wat variasi...tapi bilakah aku ada masa itu ek??

oh..ada benda lagi aku tak citer...ttg si Khairi. masuk hari nie dah dekat hampir seminggu dia ilang....hermmm ilang lagi!!dia nie kan...asal bulan 3 jek..mesti dia ilang....ermm...membujang aku sekejap. kalo membujang terus pun tak aper....aku pun dah tak heran dah dengan dia. aku dah tak nangis cam dulu lagi dah...n yg penting aku xwat benda2 bodoh cam dulu dia menghilangkan diri.

so sampai sini dulu aku ngarut2...heheheh..daaaa..ada masa aku sambung

::BaHieSelamaNyeR::28/03/08::11.10pm

1 comments:

FareeNi said...

bibir j-lo cantek sgt... [nampak sangat x tau ape nak komen] ekekkeke.. salam tuan tanah.. ;)