Tuesday, March 18

Kini ku keseorang

semalam aku tengok satu movie adaptasi dari anime. kebetulan anime ni disyorkan oleh seorang sahabat aku. aku ska tengok movie nie sbb ia mengingatkan ttg sebuah persahabatan.
aku xsempat tengok citer tuu abis sbb aku dah menangis. mmg susah untuk aku menangis bila tengok satu-satu movie. lagipun aku bukan menangis dsbbkan jalan cerita movie tu ttp mengenangkan sebuah persahabatan. semalam juga aku tdo awal sampai kan rumet aku pun heran y aku tdo awal. mujur aku nangis dia tak ada kat bilik sbb ada discussion ngan course mate dia.

bla usia aku menginjak ke angka 25thn..aku mula takut utk hadapi sebuah kehidupan. mmg ramai ckp aku terlalu baik pada sumua org..ye ker??ntah laa...mmg sifat aku macam nie kot. org yg aku xkenal pun kalo minta tlg..aku akan tolong.
aku kemana saja pasti ada yg menegur sampaikan ada kwn2 ckp aku femous. huhahahha..lawak2 lawak...lebih kurang lawak antarabangsa laa....tapi dalam org dok tegur2 tuu...aku masih rasa kesunyian.

siapa tahu aku menangis sendirian sbb kesunyian. sunyi tanpa teman sahabat disisi. sunyi bla mengenangkan aku senang menolong org ketika susah ttp mengapa aku susah mendapat prtlgan dari insan yg bernama kawan.

dari sekolah rendah hingga ke sekarang...insan yg bernama sahabat tidak kekal lama. aku jeles bla sesetengah dari kwn2 aku ada tempat meluahkan perasaan sedangkan aku hanya dinding dan buku. kalo ada pun kwn yg dengar luahan aku, dia sekadar ignore aje.

mungkin sbb aku bertukar2 inviroment blaja kot menyebabkan aku tiada teman sahabt disisi. setiap institusi pendidikan aku sentiasa keseorangan di hari pertama. betapa perit dah pedih bla kita keseorangan.

dan kini aku keseorangan lagi....

::BaHieSelamaNyeR::18/03/08::12.50pm

1 comments:

Sembrol said...

Isk isk isk siannye. Boring2 ym la aku.....