Monday, May 11

Minggu yang penuh GENTING!!!

tajuk pun dah paham kan...minggu nie betul2 membuatkan aku nak nangis!!bukan saja nak nangis...bahkan mampu buat aku melalak...tidur aku xsenyeyak dulu...tiap kali aku akan terjaga dari tidur sambil think how can i survive this week...


kerja aku berlonggok-longgok...nie bukannye sbb aku tangguh kan keje...but tetiba suma nie datang serentak...dan aku xmampu nak menolaknye....

Kerja pertama: aku kena siapkan task yg diberikan oleh Mr Eric dari CNST. task aku berkaitan ngan web design(what???web design yg dah lama aku tinggalkan!!). aku kena siapkan story board web design tu dan kena submit this thursday(OMG!!aku ada lagi 2 hari tuk settlekan benda tuu...)..

Kerja kedua:aku kena siapkan project php nie b4 this Wednesday. OMG!!aku ada 1hari lagi....oh no!!. aku dah minta trainer aku postpone kan...bahkan puan sofiah dah suruh ketepikan projek php nie n tumpukan pada all interview...tapi trainer aku yg (@#$%^&*%^*&^%) tetap nak suruh siapkan projek dia b4 this wednesday...giler ke ape??aku xda masa langsung deh!!leh mati aku!!

Kerja ketiga: aku kena baca J2EE sbb aku ada intervie esok kat Cyberjaya!!so aku cuma ada kurang dari sehari....OMG!!

cam ne ni???
dah laa aku tengah bengang ngan $@#!^66!&...mmg tahap gaban aku bengang kat dia...eeee....nak je aku sepak terajang dia..nak cincang dia idup2...aku heran tul..apesal dia asyik xpuas hati ngan aku jek!!jgn sampai aku buat thread kutuk dia dah le!!!

::BaHieSelamaNyeR::11/05/09::01.01pm

1 comments:

Lea Chan said...

lorh..mati2 aku ingat gi genting.hahaha.