Tuesday, June 16

TAG : AWARD NENO'S



Award anda lah AWARD NENO'S....apekah??(dah lama aku xguna perkataan ini)..hehe..aku telah di tag oleh SIS IENA gara-gara telah menghilangkan diri dari ASSCREWZ...huhhaaa...bukan ilang laa sis...cuma kebezian tahap cipan+tenuk+seangkatan dengan nye...tambahan pula skang nie baru je masuk keje kat opis baru kat PJ. terpaksalaa wat cara org baru...huhaaa..
thanks SIS....dah lama xjoin gather asscrewz...hehehehe..rindukan saat2 dulu-dulu...hehhee...well this weekend i maybe join NAD..ntah event ape tah kat Sunway...see you there nad....eh bla ASSCREWZ nak wat gather lagi ek???please mention me if ASSCREWZ ada event....

kay..nie bout this tag kay....jgn nak mengarut benda len....

Peraturan:

* Kena letak award ni di blog ----->(dah letak dah....yahooo...)

* Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang mempunyai taraf kekacakan iras-iras C.Ronaldo yang baru berpindah ke Real Madrid atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda ------> (Kenapa perlu CR???y not Edward Cullin ke...)

* Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka


me mengawardkan pulak anugerah ini kepada..

:) Aina ---> i know you like tag kan...hehehhe...nama ko awal skali aku letak

:) Nana ---> dah lama dah aku tak dengar kabar ko
:) Shambie ---> slamat men tag org
:) Sofihia ---> huhahaa..aku tau ko bz..tapi ko kene wat gak tag nie
:) Nazek ---> buat..jgan xbuat..mentang2 blog dah baru...hehehhee
:) Rozy ----> walaupun ko dah tengok kat blog aku nie...ko kene wat gak....
:) Kinah --->this is one of way how to increase ur blogger readers.....
:) Unkel ----> disebabkan maksu dah kene tag....nak tag unkel gak!!!wat tau unkel...huhhahaha...
:) Kaylizard ---> wei...rindu nye...dah lama xdengar kabar....
:) Saril Hafiz ----> saja penambah perisa...huhhahahah


::BaHieSelamaNyeR::16/06/09::09.59am

6 comments:

Unknown said...

Terima kasih la engkau susah payah bagi award ni...terharu den...hehe...

Nanti la uncle buat ye...:D

Lama tak jumpa2 dah, hari tu pi JB, Razman kata ko dah kat KL...

zesphiete said...

Insyallah akan ku lancarkan tag tue bertalu2... hahahaha... anyway, Aku tak dak experience wat benda alah nie... tapi cik bahie kena la bersabar yek... al maklum la, aku nie bz mengalahkan PM.... hahahahahaha...

+plain-jane said...

bahieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~~~~~~~~

+plain-jane said...

tengok! smpi tak nmpk komen aku utk kau!

time kasih ye chek.bahie~

(ergghhhhh ape kelas c.ronaldo itu! dah la playboy, date paris hilton, cukur kening~~)

SYARIENARIFEN said...

NAD??
HAHAAHA...NASIB LA KO ALIA..
KO G DULU EK..
NANT AKU NYUSUL....

HEHE..

NAzzXXra said...

link blog je baru..hehe.

layout baru tu dah tukar ke layout asal..

hehe..

ok2..pasti akan aku buat..