Friday, July 17

EXT : All my DDZ & DDC 2001/2004 Frens

Setelah mengadakan sedikit perbincangan antara aku, Dzul n Wani serta beberapa org yg memberi komen dalam blog ini...dengan ini...kiteorg decide tuk ada kan

Function : Gathering DDZ n DDC 01/04
Date : 15 August 2009
Time : 5.00 PM
Budget : RM 21
Vanue : Flaming Steamboat, Bandar Sunway

Untuk menyenangkan pihak pengurusan..sila confirmkan kehadiran anda pada Wani @ Dzul...takpun contact aku..nnt aku contact dgn diaorg..

::BaHieSelamaNyeR::17/07/09::09.23pm

5 comments:

Unknown said...

kiter (wanie), rahimi, dzul, poknie n atuq kompem pegi.. yg len2 x tau ler..

poknie said...

bila kita wat decision sunway ni??

Unknown said...

aikkk..
kan hari tuh ko kater ok jer kat mana2..
so is that means ko x mo join?
huh..

hawa said...

sory guys aku xdpt pg sb tgh dlm pantang la...bestnyer kalo dpt pegi

Unknown said...

ish, korang nie... tang aku takleh pegi la korang leh letak event kat sunway plak...sayang seribu kali sayang...