Saturday, August 15

Aku yang Sebenarnya

Aku kesunyian tatkala keriuhan disekeliling ku
Aku menangis tatkala kegembiraan hadir menemaniku
Aku merintih tatkala gurauan menghantui ku
Namun
Aku tersenyum tatkala hati ku di landa kebimbangan
Aku terceria tatkala hati ku dilanda kegusaran
Aku ketawa tatkala hatiku di landa kesedihan

Aku cuba menjadi cekal
Namun dimana kecekalan itu jika aku masih berasa sesak didada ku
Aku cuba menjadi insan yang tabah
Namun di mana ketabahan itu jika aku masih menyimpan sakit dihati
Aku cuba menjadi insan yang sempurna
Namun dimana kesempurnaan itu jika aku masih menyimpul masalah dan membenakkan di fikiranku

aku adalah tempat untuk berpaut namun tempat untuk aku paut mulai kabur dan hilang.
aku adalah tempat untuk berlindung namun tempat aku berlindung itu memang tiada kewujudannya.

dan aku tetap aku.
dulu ini lah aku,
dan hari ini, ini lah aku
tak mustahil, esok juga ini adalah aku.
------------------------------------------------------------------------------------------

Qoute:
aku merindui dia dimana dia tak layak untuk aku rindui

::BaHieSelamaNyeR::15/08/09::02.20am

5 comments:

Aidy Shahiezad said...

aku itu tetap kan sama biar dulu, kini dan selamanya... tp aku itu juga mampu berubah hati dan tingkah perbuatannya jika sampai waktu dan ketikanya... ;)

Bahie said...

nice...tq
:)

UltrAzizNexus said...

lor...awat sedey2 nih akak...xper2 akak teruskan hadapi cabaran hidup dengan penuh kesabaran...hidup ini penuh dengan pancaroba...fatamorgana....adik doakan moga akak bahagia selalu...ceria selalu...bahie selamanya...huuhuuuu

Unknown said...

Pergh.. cam tak best bunyi nye..

(problem + kesedihan) - kegembiraan != B A H I E

it's time for you to cheer up, girl..

Bahie said...

Aziz: thanks alot..
Phia : ko ingat nie coding sql ke??siap ada not equal lagi...huhahhaa...
wei..nnt lepas raya hangout skali gie men bowling nak??