Thursday, August 27

Selamat Berpuasa

sedar x sedar, hari nie dah masuk hari ke-6 umat islam berpuasa. masih belum terlambat kot aku mengucapkan selamat berpuasa di bulan yang penuh berkat. tahun nie aku berpuasa di Kuala Lumpur. tahun lepas, aku berpuasa penuh di alor Setar gara-gara aku masih menganggur lagi.

last week, aku balik kedah. menyambut puasa pertama bersama keluarga. ermmm..rindu plak nak berkumpul beramai-ramai. kalo sebelum nie kami xdpt berkumpul bersama disebabkan masing-masing berlajar di luar alor setar. kalo aku bali, adik perempuan aku yg dulunya belajar kat melaka xdpt balik, begitu juga sebaliknya dengan adik aku yg belajar kat negori. kami hanya berkumpul bla time hari raya..tapi skang nie, hanya aku je yang berada kat KL. hukhukhuk...adik2 aku sumanya dah kembali beraa di alorsetar. semuanya keja n sambung blaja disana. bla aku penat nak pikir nak makan ape..mula laa rindu nak makan masakan mak...hukhukhuk..sedihnya hidup diperantauan(walhal bukannye aku xbiasa dok KL).
acctually xbenda pun nak cakap ape...cume...skang nie hilangkan bosan aku kejap..xtau nak surfing ape...so aku ngarut-ngarut laa kat blog aku...

well...skali lagi aku mengucapkan
Selamat Berpuasa. banyakkan amal ibadat dibulan yang mulia ini.

::BaHieSelamaNyeR::27/08/09::09.16pm

0 comments: