Wednesday, January 3

BLOG ~LATIHAN PRAKTIKAL II~

4 Januari 2007
time aku tulis nie...jam baru menunjukkan kul 2.30....yeyeyye..lagi 3 jam aku balik..huh..nak tunggu 3 jam tuu..ibarat naik keretapi dari singapura ke siam!!bos aku?hehhee..rasanya dia gie anta anak dia tak?!penyelia aku?cuti....org yg aku nak rujuk wat system?cuti gak...huhahhaha...hari nie aku jadi invisible people....mana tak nya..kewujudan aku macam tak disedari oleh bos aku....sedangkan bos aku berada di hadapan aku sdiri...:D...senang skit nak tdo...
aku kesejukan lagi...hukhukhuk...dari tadi dok wat layout tuk address system tak siap2 lagi...coz aku terpaksa buat dalam vb.net. hish!!nie yg tension nie...bila laa aku nak wat dlm vb tul2 nie...hermm...weekend nie laa aku siapkan system tuu..:D
hari nie ramai gak yg masih bercuti...usler plak kena wat website yg aku tolak nak buat dulu....ceh...!!rupanya senang jek web site tuu....last week ckp nak fully flash..tuu yg aku tak sanggup buat..tup2 hanya nak menu2 jek yg flash...
pastuu yg aku geram ngan bos aku..leh dia kata aku tak kreatif...ceh!!tak pe..biar dia anggap aku tak kreatif...sebab senang skit keja aku... :D

3 Januari 2007
aku kesejukan...tak dapat nak menaip panjang hari nie gara2 terlupa bawa sweater. pagi tadi aku diarahkan untuk update Online It Management dimana ianya adalah simpanan fail utk aset jcorp. tapi kak azalina tak datang....sebab aku kena merujuk design system tuu kat dia. so time tengah hari b4 lunch, aku kena study standalone system using vb. alaa..nak buat cam application system laa....tak kisah laa2 system asalkan berguna untuk dijual. usler masih tak abih lagi dia nyer use case diagram.pastuu kena wat web system. hehheee...acctually satu web design tuu..pn maziah suh aku buat...but fully flash....(gilok!!aku stakat menu using flash..leh laaa...)..so aku bagitau tak reti..heheh....pastuu dia tolak benda tuu ke usler..huhahhahahaah!!!!
kaylaa...aku nak sembunyikan tangan aku balik nie...kesejukan tahap membeku.....

BaHieSelamaNyeR

0 comments: