Wednesday, June 18

New background Music

hari ini hari rabu..eh ye ke hari rabu...jap jap aku tengok kalender jap..yelaa ari rabu
tadi zoro msg aku...tanya nak keje kat felcra x??ermm...nak..nak sgt2...lagipun hari2 terakhir aku kat cnie dah makin hampir...
nor_she plak dah dpt TNB ari tuu..tahniah she...

aku baru je lepas edit2 aku nye blog nie..shoutbox aku dah buang sbb aku rasa xada faedahnya aku letak situ..pastu aku dah buang radio online..ermm sbb aku rasa dari aku agung2kan lagu luar..baik aku letak lagu2 jati melayu...lagipun sedap didengar...
then aku baru tambah playlist lagu2 irama tradisional melayu....hehehe...semangat kemelayuan skit setelah aku merasakan melayu sekarang bergaduh sesama2 sendiri..kuikuikui...

dlm playlist tu ada lagu gamelan, zapin, joget, dikir, dondang sayang, sumazau...

slamat mendengar, menghayati dan menyanjungi budaya kita

::BaHieSelamaNyeR::18/07/08::04.17pm

0 comments: