Friday, November 17

Aku Keliru.....

aku keliru bila dah 3 kali dia approach aku. slama nie...aku sesaja bermanja dengan dia. memang nellie dah tegur aku...jgn bermain dengan api...nanti makan diri..tambahan plak dia kan duda. kak elli dah pesan...kalo nak berkawan dengan dia, boleh..tapi kena hati2 skit ngan duda nie. pastikan dia betul2 ikhlas nak berkawan dengan kita. hurmmm..tapi aku degil..aku bantai jek layan dia. bersayang-sayang dengan dia. lagipun slama nie..aku memang panngil org sayang...tak kira laa lelaki ke perempuan...sampaikan dr pun aku panggil sayang(bagi aku sayang tuu hanya panggilan).
aku tanya pendapat nell, dia kata tak salah bercouple...but benda tuu kurang enak dilihat laa(dlm bagi pendapat tuu..sempat plak dia bergurau-->kalo ko kahwen ngan dia..ko dah ada readymade anak...tak payah susah ko nak beranak--->>hehehe tul gak tuu...huhahhaa :D). tapi bukan benda tuu yg aku fikirkan. aku bukannyer desperate nak bercouple..lagipun aku tak bersedia lagi. aku masih study. dan aku ada impian aku sendiri. aku bagi macam-macam alasan...bukan menolak..but try to give a time laa tuk pikirkan.
aku tak kisah kalo stakat dia approach nak jadikan aku couple dia(girlfriend)...but this is..approach tuk jadikan aku wife dia(GILER!!!). aku sesaja test dia..huhahhaha...aku nak sambung until PHD(jawapan dia:sanggup jek dia tanggng aku)....aku jenis yg memang rapat dengan bdak2 lelaki(jawapan dia:dia takkan cemburu buta)...aku takkan ubah perangai 'setan' aku nie semata tuk dia(jawapan dia:dia terima aku seadanya.)...aku taknak beranak until aku abis PHD(jawapan dia:dia tak kisah..lagipun dia dah ader 2 org anak). Lagi..aper lagi aku nak test dia nie...supaya dia pasrah...uwaaa....
aku bukan tak nak terima dia...dan aku bukan nak terima dia..but aku tak tahu aper perasaan aku ketika ini. nyesal plak aku layan dia...tapi tak nyesal gak laa...coz aku banyak tau tentang dunia kerja+dewasa dari dia. aku bukan tak sayang dia..sayang..tapi aku tak pasti sayang aku pada dia sama ngan sayang aku pada kengkawan yg lain atau lebih skit. aku keliru sebenarnya.

~Kita hanya merancang tetapi tuhan yang menetukan~

BaHieSelaManYeR::17/11/2006::1513

3 comments:

Anonymous said...

sis what ever it is, kalau nak kawin dont fotget to invite me ok!!! wajib!

NAzzXXra said...

beul cakap saudari marina.kawenlah sebelim kamu dikawenkan secara paksa.take ur time to get to know him better.Dia dah ader pengalaman dlm perkahwinan,so i guess he knows what is the bst for you.btw,jgn luper jemput ye!!!da lamer tak mkn nasi minyak ni.

p/s:nak kawen jugak (half serious + half joke)

Anonymous said...

waaa... bahie dah besar skang... wahahahaha.....
bab nie mmg aku lemah ar nak tolong...
coz aku tak penah menghadapi masalah nie....
apa2 pun bahie..... kitorg sokong ko dari belakang... hidup bahie!!!!