Saturday, November 11

Satu Permulaan untuk Satu Pertukaran

Salam untuk semua....
Satu permulaan setelah berpuluh kali aku wujudkan blogger ini...asyik tak berjaya jek usaha aku untuk meneruskan tulisan dalam blogger nie.
Aku harap..selepas ini...pembaca setia blog aku yg kat freindster tuu dapat bertukar link ke link nie ek...bukan aper..kat freindster tuu terhad...
Lagipun kat cnie bebas skit untuk aku mencoretkan aper2 yang terbuku dalam hati aku.....kalo kat dalam blog frendster tuu..kena jaga skit sensitiviti para pembaca yang melawat sekali sekala....
Lagipun...setelah aper yg berlaku dalam bulan lepas..menyebabkan mood aku untuk tulis dlm blog tuu...kureng skit...
So this is.....Satu permulaan untuk satu pertukaran.....
Daaaa

BaHieSelaMaNyeR::12/11/2006::00.15

1 comments:

Anonymous said...

erk..? Xtau pong ade blog baru.. huhu~ btol.. ako xske gk fenster pnye blog.. dah r ade frenster pnye ads yg banyak.. aiyak... =)

nway... all the best.. =)