Monday, November 13

Tentang Math Diskret

Pagi isnin nie...dah start paper math diskret(M.D)...after paper PKK yang buat aku tension tuu..aku terus buka buku M.D...konon nak study awal laa....ermm..memang aku study awal pun but satu aper pun tak masuk otak..kesudahannyer aper yg aku study smalam gak yang masuk dalam otak aku. soalan M.D (kalo aku bagi attension waktu kelas) senang jek...maybe tak cukup masa kot...but ape yang berlaku sebaliknya. aku yang memang terkenal memonteng kelas M.D then masuk kelas M.D asyik buat bising jek...kini aku yang terima padahnyer. 70% aper yang aku buat latihan masuk...but tak penah aku buat latihan sambil tengok penyelesaiannyer sebelum nie..aku buat dalam study M.D.
Ermm kesudahannyer..aku still tak dapat jawab+masa banyak terluang(sempat berangan lagi)...sebb terlebih terror kot!!ahaks :D
Aku minta2 M.D nie....cukup makan ler..aku tak nak repeat maa...dah laa akhir sem nanti aku bawa 19 kredit...arghhhhh..pecah kepala aku time tuu nanti!!
Kes praktikal nie..hermmm..lum tau lagi keputusan Freescale tuu..nak tanya chua..sogan laa plak...hermm dah abih pasrah dah nie..terpaksa laa ikut ckp parents aku---->buat praktikal kat RISDA(arghhh...taknak!!!)...
Well nie coretan tuk ari nie dulu....eh silap..tuk time nie dulu...lagipun aku kat lab simu nie..tunggukan Dr Habib yang menghilang entah kemana....
Daaaaa

BaHieSelaManYeR::13/11/2006::13.18

0 comments: