Sunday, November 12

Al-Fatihah n Tribute to Sapuan Jamal



Al-Fatihah buat Sapuan Jamal yang meninggal pada 10 November 2006 jam 12.15 tengah hari di Kuala Terengganu. Menurut salah seorang rakannya yg berada di Kuala terengganu, arwah baru saja menyambut hari kelahirannya dua hari sebelum kematiannya.
Aku mengenali arwah safuan waktu umur aku 20tahun(3 tahun yg lepas)...tu pun sebb dia join COMSTAR....aku slalu ngusik dia ngan sofia...sebb muka sofia cam siti sarah..pastu nama safuan kan safuan jamal...ader perkataan jamal tuu..tu yg ingat lagu Sandarkan pada Kenangan.

Sofihia n Arwah Sapuan Jamal ketika Sehari Bersama Comstar(SBC2003)

Aku ngan Sapuan nak kata rapat tak laa(walaupun satu course but dia seksyen Shambie n Ayu)...but dia selaku Ketua Jabatan aper ek...jap nak ingat balik...ha...Ketua Jabatan Komunikasi dan Integriti Perhubungan...banyak berkongsi pendapat dalam COMSTAR....
Dia seorang yang very responsible...setiap tugas yang diberi...pasti di buatnya dengan bersungguh-sungguh...he very polite man...ckp ngan kita penuh tertib...aku ingat lagi bila dia nak buat kem kemasyarakatan kat treganu...bersungguh-sungguh dia refer pada aku..tiap-tiap hari datang rumah aku..soal itu dan ini...but sayang..paperwork dia tak lepas oleh HEP.



Seorang lagi kawan aku yang pulang ke rahmatullah....Al-fatihah

BaHieSelaManYeR::12/11/2006::10.22

3 comments:

Anonymous said...

al-fatihah to him ;(

NAzzXXra said...

sy pon kenal ngan arwah..tapi gitu2 jek sbb terlibat jadik fasi maser SBC(gambar tu)..
al-fatihah..
Maut tidak mengenal usia

Anonymous said...

hmmm... sedih....
kitorg semua terkejut bila dapat tahu... cam caya tak caya je...
hai terselit plak gambar aku kat situ....
semuga rohnya di cucuri rahmat
al-fatihah