Friday, November 24

Entry Terakhir Untuk Penutup Semester

Huhuhuk....smalam suma router kat kolej aku kena collect balik...sodihnyer...apelaa mereka nie...ader 2 hari lagi tau. buat pertama kalinya dalam sem nie..aku duduk depan pc tanpa online. tapi still tak baca inventori laa(tak ingat langsung yg jap lagi nie paper start kul 3ptg).
Adakah ini entry terakhir akutuk sem ini??huhahaha..aku tak pasti. tapi macam ye jek.
Esok ader MPG IV kat hotel bluewave. Pagi tadi ader meeting kejap..nak clearkan tugas masing2. Lusa dah gie punghai bayu....KITA NJOY!!!!!huhahahah...
duit aku plak dah kopak kat punghai bayu. acik aku gie KL..so ari ahad nie dah kena anta barang sendiri kat umah. mujur dia tinggalkan kunci. kalo tak aku tak tau nak campak mana barang2 aku tuuuu...huh...saper laa yg nak tolong aku anta barang nie...hermmm..minta ila laaa...
Ari selasa baru balik sini. maybe mlm tuu aku balik alor setar terus kot...huhuhu..aku dah janji ngan ishla nak jumpa dia 30 ari bulan nie kat alor setar. terpaksa laa aku balik awal.
Sem depan??heee...aku praktikal!!yahoo...:(....heheh yahoo tapi muka sedih...aku tak pasti kat mana aku nak buat praktikal. hukhukhuk...dah laa kolej aku tak cancel lagi nama aku. eeee..macam2 keja aku kena buat. ermm....tension nyer!!
Moga2 aku leh lalui tension aku dengan jayanya...hehehe..gumbira rasanya ati.....tension aku yg pasal PSM tuu berbaloi gak akhirnya....Yahooo...tq Dr Habib!!!Luv U!

BaHieSelamaNyeR::24/11/2006::13.42

0 comments: