Thursday, November 16

Hari Raya Aidilfitri::Raya Ketiga 2006

Gambar nie diambil ketika hari raya ketiga(sebb nak beraya rumah sedara-mara..tuu yag pakai lawa2...)..rasa aku laa..aku tak pernah paparkan gambar family aku...so this is first time...bukan aku tak nak paparkan...but suma gambar ngan family..aku tak pakai tudung..mak aku tak pakai tudung..tuu yang susah skit nak papar..
so raya ari tuu...b4 bertolak gie beraya umah nyang aku,,,atuk sedara aku...we all sempat laa bergambar jap..baru hari nie aku dapat upload coz..baru transfer kat pc aku...
Yg tengah tuu(tudung krim..nennek aku-umur 80 tahun)....mak aku tudung warna peach...ayah aku blakang aku tuu...yang berbaju merah tuu adik aku(mizah)..sebelah mizah...farith(abg)...n yg tepi aku tuu adik bongsu aku(paling nakal dalam family aku)...atis.


yang nie plak gambar beramai-ramai. Acctually nie baru sebahagian...ader 5 family tak masuk lagi....hehehhe....ramaikan anak menantu n cucu nenek aku??tapi aku percaya..ada family yang lebih ramai dari nie...heheh

BaHieSelaManYeR::15/11/2006::11.15

1 comments:

Anonymous said...

INALILLAH
kak bahie, kalau kak bahie tak bgtau pasal arwah abg safuan meninggal, mmg tak tau pun...
tekejut sgt2 ni