Monday, March 26

Aku bukan Aku yang Dulu......

Aku bukan aku yang dulu. itu yang mampu aku katakan. aku sedar aku banyak berubah(dari segi fizikal of course..)....tingkah laku n perangaiku juga banyak berubah. kehilangan khairi dalam hidupku banyak memberi kesan sampingan.
yang aku tertanya hingga kini..kenapa ketika aku bersedia memberitahu family n kwn2 ku siapa khairi di hati aku...saat itulah dia menghilangkan diri tanpa kabar berita.

satu persatu masalah ku hadapi. hanya airmata menemani ku selama ini. thanks to Nor n Nellie coz ur always support me when i need it. dari minggu lepas..airmata ini sentiasa mengalir. dan semalam aku aku rasa paling teruk aku pernah menangis.

aku bukan aku yang dulu...kehilangan khairi diganti johan...vic n shahiran. mereka bertiga sentiasa menagih kasih sayang aku sepanjang aku berduka. aku tahu terlalu cepat untuk mencari pengganti. dan sepatutnya bukan sekarang aku mencari penggantinya.
Johan - husband org......Vic - indian yg memang nak aku dari setahun yg lepas...Shahiran - sebaya adik aku. antara ketiga2nya.....aku lebih rapat dengan Johan dan aku rasa wujud perasaan sayang padanya.

aku banyak menasihatkan pd rakan2 agar jauhkan diri dari suami org. memang aku tak layak untuk menasihatkan org sekarang. sebabnya aku sendiri terjerumus dlm kasih sayang insan yg bernama suami org. Johan layan aku dengan baik sekali. wujud chemestri antara kami berdua. antaranya...aku lonely tanpa teman di sisi..dan dia lonely disebbkan isterinya sibuk bekerja.

ari sabtu ari tuu..memang aku beranikan diri keluar dengannya alone. mungkin aku gila!AKU MEMANG GILA!!!!aku tahu...aku sedang bermain dengan api...tapi aku tak tahu...kenapa aku tak boleh hindari api itu. semalam sambil aku menangis teruk..sambil ditemani msg johan n vic. akhirnya aku pasrah..tak ada guna aku menangis...terus aku ambil air semayang dan kerjakan solat istikarah+hajat. aku minta petunjuk dariNya. aku minta hidayah dariNya. after tuu aku tertido. aku mimpikan some one..tapi tak jelas..macam aku kenal..tapi....hurmmm aku xingat sbb xjelas. aku terjaga dan nama first yg terpacul dari mulut aku...Johan.

maybe sbb aku msg dengan dia kot...tapi kenapa bukan vic sbb last msg aku b4 tdo...adalah vic...maybe smalamnya aku kuar dengan Johan kot. aku menidakkan nama Johan dalam hati aku. lepas solat maghrib..aku buat lagi solat hajat. b4 solat maghrib sepanjang solat maghrib...tak ada sapa pun msg aku. after aku solat hajat...dan after aku baca doa hajat dan zikir....aku dpt msg. aku xbuka sbb aku nak solat isyak dulu. after solat isyak..aku buka msg dan baca.

aku tak tau itu adalah kebetulan atau petunjuk dari Allah. aku mohon agar lelaki2 yg bukan milik ku...dijauhkan dariku...dan berikan aku petunjuk agar aku dikenalkan dengan lelaki yang memang milik ku. dan msg tuu from Johan. aku terduduk seketika....dan airmata aku mengalir lagi. aku xnak mengharap. aku xnak johan sbb aku tau..aku akan kecewa lagi!!even bukan aku yg kecewa..aku akan mengecewakan org lagi....aku taknak suma tuu!!!!

Aku tak nak!!!!!!i must stop my relationship wif johan!!i must stop it!!


::BaHieSelamaNyeR::26/03/07::09.30am

0 comments: