Tuesday, March 6

Gempa Di Indonesia n My Pengalaman!

Jam 12.01tengahhari...we all di bangunan Jcorp terasa bangunan bergoyang....ape lagi...lari laa turun bawah menggunakan tangga. huhu....penat gak sbb dari tingkat 11 ke tingkat 2...penuhlaa org Jcorp kat bawah menara Jcorp.
Taklama pastuu dlm 10 minit lebih..aku dpat msg dr zie...hehhe...dia pun kat komtar kena turun. yg si nor....heranplak aku....tak turun2...tak rasa kot....but around 30minit after tuu...menara ansar diarahkan turun. aku lepak ngan geng development. pn is dpt msg dr husband dia bagi tau yg kat indo gempa bumi.....hukhukhuk..patut laa pun. dah kul 12 lebih tuu...aku n nor turun laa lunch. naik balik kul 2 ptg...aku sempat naik dlm lifjek...sampai tingkat 11(floor aku ler)...mereka suh turun balik. hurmmm....kat sejam lebih gak laa kat bawah.
esok aku upload gambar reramai org berkumpul bwh Menara Jcorp menanti arahan tuk balik....huhhhaaaaa..bukan menanti arahan tuk sambung kerja. jap lagi..3.45pm we all diarahkan balik...yes!!leh balik awal!!

::BaHieSelamaNyeR::06/03/07::03.35pm

urm...sorry!!aku tak sempat buat malam tadi. bukan aper..nak buka pc malas sangat. nak transfer gambar dr hs ke pc lagi laa malas...lagipun smalam sesi kaunseling aku...so i must help my frens yg dlm kesusahan..kalo bukan aku..saper lagi nak tolong jadi pendengar yg setia.....

"org yg x ade masalah lebih bermasalah dari org yg ada masalah!!"
::BaHieSelamaNyeR::07/03/07::08.20am

0 comments: