Wednesday, March 28

Hikmah satu kekecewaan....

Aku senang dengan kebahagiaan yang aku dapat sekarang. even ramai kwn2 aku hilang ketika aku susah...tapi aku terima kwn2 baru yang boleh mendengar kesusahan aku. aku bersyukur sangat pada Ilahi. mungkin berkat doa aku agar aku di berikan rakan2 yang menghargai diri aku bukan untuk mempergunakan aku.
sorang pergi..ramai yang hadir. aku bersyukur sangat sebab tuhan makbulkan doa aku. hurm..memang dah lama aku lupa padanya. sekadar mengerjakan waktu yg wajib saja.
tapi kini..aku bahagia. kebahagiaan yang aku dapat kini sama seperti aku bahagia ketika di waktu sekolah. sejuk hati aku. hati aku tenang. nor sendiri skp..muka aku berseri-seri. aku tahu...salah satu sbbnya adalah Khairi dan sebb utamanya..hati aku tenang. setinggi-tinggi ku panjatkan syukur. rasanya sudah sampainya masa tuk aku berhenti segala kegiatan nakal aku.
pagi-pagi aku dah tersengih. nor sendiri hairan. apa yg boleh aku katakan aku jumpa kwn yg boleh ceriakan hidup aku. kenapalaa bukan seminggu seminggu yg lepas. kan bagus aku kenal Danish haikal b4 nie. hidup aku mesti ceria walaupun aku kehilangan khairi.
tapi aku tetap bersyukur padaNya. sekurang-kurangnya aku tahu siapa kwn dan siapa lawan ketika aku susah. dan kini aku mengenali..siapa kwn ketika aku senang dan siapa kwn ketika aku susah....

::BaHieSelamaNyeR::28/03/07::08.49am

HAPPY BIRHTDAY SOFIHIA..THANKS FOR EVERYTHING THAT U GIVE TO ME...MAY ALLAH ALWAYS BLESS U IN UR LIFE.N MAY ALLAH BLESS OUR FRENDSHIP FOREVER N EVER...hehehe..ko dah tua dah sof!!hahaha..same age wif me...jgn berlagak budak-budak lagi even ko kecik cam budak-budak!hehehee... :D

2 comments:

rasso said...

Lawatan sambil belajar

Anonymous said...

hei... aku baru free nak baca blog ko... sorry....
banyak tul info ko kat sini... tapi aku perasan something la...
gaya bahasa ko menulis... a bit different... gaya penulisan cam pro sikit ar..... good improvement... heh... aku dah tua yek... memang dah tua tapi tak cukup matang.... waahahaha.....