Tuesday, March 27

I Get Him Back... :)....i'm happy now

Ape yg aku leh katakan adalah...I Get Him Again.....i get khairi semula!!!huhaaaaaa!!!!nak pecah perut bla di cerita kemana dia menghilangkan diri....dan for the first time aku rasa..suma masalah aku hilang when he come back to me.....
i so happy now.....if dia hilang lagi skali pun.....biarlah dia hilang secara perlahan2...bukan secara ketika aku memerlukan dia......
but now...aku taknak menaruh harapan sangat kat dia....biarlah 50 50.....supaya aku x kecewa teruk....
dia mengajar aku erti kekecewaan......

no Johan or saper2 pun...hanya khairi yg aku mahukan.......forget about them!!!
i'm so sorry sayang......

::BaHieSelamaNyeR::27/03/07::08.13am

Thanks to Allah coz bring him back to me....maybe berkat salah satu doa aku....
Setinggi-tinggi kupanjatkan syukur.....

0 comments: