Thursday, March 15

I'm so tired to face all matter in my life!!!!!!!!!

ari nie aku agak bz..nie sempat pegang blog pun pasal laptop aku sebelah aku nie tengah render video korporat yg aku buat....
catatan utnuk minggu ni...starting at sabtu kay...10mac2007....aku hang out ngan nell n nor....hurmmm....lepas gak laa tension dalam pala nie....hari ahad plak...letih gila pasal smalamnya kitaorg berjalan sakan....tapi kat rumah...z pengsan. hurm..budak nie!!!tuu laa...lain kali jgn kata taknak makan....kan dah pengsan.
hari isnin..tara....sape yang tau..tau laa ek....thanks pada siapa yg wish for me....May Allah bless u all forever n ever.....tapi.....dah 3 hari si Khairi x contact aku. aku heran tul laa...aku tepon dia xberjawab...aku bg msg...dia xberbalas. hari istimewa aku pun dia x wish. aku dah penat laa....aku penat!!
Selasa 13mac2007...dah 4 hari dia xcontact aku. aku nampak dia online kat ym but idle. smalam..rabu...aku kena gie komtar...ngadap En Hanizam pasal video korporat.seharian aku disana. on de way gie tuu..aku tersadung batu n aku jatuh..hukhukhuk...dahlaa aku bawa laptop yg berat nie!!sib baik xterhentak. lutut aku berdarah teruk...hurm...penat aku menanti si khairi contact aku. mlm aku still tepon dia...but like ada org matikan. dah bermacam2 benda aku pikirkan dlm kepala aku nie tentang dia...penat laaaaa!!!!!
tapi aku terubat skit sbb Abg Adzrin call aku!!hehehe...terubat skit laa....sbb slama ini aku ingat aku dah kehilangan abg kesayangan aku tuu. yg aku perasannya....bila khairi ada dlm hidup aku...abg adzrin menghilangkan diri....aku terasa kosong sbb tanpa abg adzrin...n bila khairi ilang..abg adzrin muncul....aku still rasa kosong sbb dia menghilangkan diri.
aku penat pk kan hidup aku nie..masalah datang..bertimpa2...aku bukan mengalah...tapi aku penat!!!...esok aku cuti...cuti berehat!!!aku nak tenangkan pikiran aku yg kusut nie....dlm 2 3 minggu nie....kepala aku betul2 serabut pikirkan aku hilang segala-galanya!!
AKU PENAT LAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

::BaHieSelamaNyeR::15/03/07::09.33am

0 comments: