Friday, March 9

Ke Bz an telah melanda.....

hurmmm..ari nie bz laa...ermm..bz bz pun still bleh blogging?bila laa aku nak update interface blog aku nie...asyik tak sempat jek...aku dah siap download template..but belum sempat edit laaa...nak kena edit gak...ari tuu..if sesapa perasan aku dlm sejam jek aku pakai template baru..then abih suma setting aku lari!!aku xpuas hati..tuu yg aku tukar balik pd asal...hurmm asal pun x asal laa..coz aku xleh guna bg itam. monitor kat opis nie...siot jek..bila bg itam..aku nampak cahaya pantulan!!susah aku nak baca...tuu yg kali nie..aku x guna sangat warna itam biasa...aku guna itam+grey...
bz??ehm...
1) kena update email laa..
2)kena buat documentation bout medical system laa..
3)kena wat spec ttg network master data...
4)then kena arrange time tuk discussion ItAssets Online,
5)kena stand by buat video korporat!!
huhuh..penat sih...
aku xnak kerja!!!!!after abih blaja..aku nak kawen terus!!!aku penat laaaaa!!

::BaHieSelamaNyeR::09/03/07::10.20am

0 comments: